Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
I'm asking because I wanted to set this material by hand to export the model on SketchFab
I even dropped the texture resolution way down with no luck. I believe it is a known issue though. I can't remember where I read about it though. Apparently it is just an issue with some mods.
If you are feeling really creative the model still exports just fine and all the blocks have sane UV coordinates so you could always roll your own.
Don't you need the texture itself for it?
Yes, I know, thank you. Actually that's what I'm talking about - I have my ship with all meshs and all textures exept the Armor Ramps. And I know how to add materials so I just need a texture for them
That's how ship look like if you use usual armor texture on them - SketchFab[skfb.ly]