Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I'm asking because I wanted to set this material by hand to export the model on SketchFab
I even dropped the texture resolution way down with no luck. I believe it is a known issue though. I can't remember where I read about it though. Apparently it is just an issue with some mods.
If you are feeling really creative the model still exports just fine and all the blocks have sane UV coordinates so you could always roll your own.
Don't you need the texture itself for it?
Yes, I know, thank you. Actually that's what I'm talking about - I have my ship with all meshs and all textures exept the Armor Ramps. And I know how to add materials so I just need a texture for them
That's how ship look like if you use usual armor texture on them - SketchFab[skfb.ly]