Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
@Jani: Just tried this, no luck, still explodes :(
Also, I forgot to mention this in the OP, but the aircraft also explodes when placed on the Nimitz flight deck.
This has got me stumped.. got absolutely no idea what could be causing it. Its probably got something to do with the latency since the local host doesnt explode, but as for how to fix it I got nothin
I changed the init and init_stealth files in data/scripts around line 8/9/10 depending on the file to this:
_loadout_l = "jsf";
_gun_l = "y";
and have not had it explode on me, though I was only able to do two tests on a dedicated server with all my usual mods with both fighters. Though the gun is empty, the rest seems to work fine.