Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
- Every combination of enabled/disabled settings in the MCM
- Removing their classes and reverting them to rookies
- Installing Rusty's Redux to see if that'd help
- Uninstalling Rusty's Redux after I realized it didn't
- Outright remaking them from scratch twice
Actually.. Thinking on it, I forgot to edit the Hybrids' covert action to use the new custom CPSM, so that one was an oversight on my part. But the viper should be showing up.
It all seems to be working fine on my end so I can't seem to replicate the issue to attempt to fix it.