Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
- Every combination of enabled/disabled settings in the MCM
- Removing their classes and reverting them to rookies
- Installing Rusty's Redux to see if that'd help
- Uninstalling Rusty's Redux after I realized it didn't
- Outright remaking them from scratch twice
Actually.. Thinking on it, I forgot to edit the Hybrids' covert action to use the new custom CPSM, so that one was an oversight on my part. But the viper should be showing up.
It all seems to be working fine on my end so I can't seem to replicate the issue to attempt to fix it.