Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Hopefully someone knows the solution
As far as I know currently you can only easily remove it from a local instance by having the host change the setting in the CBA addon options and then restarting. If you're running on a dedicated server though, it's more difficult.
If you have a Zeus addon (Achilles) which gives you the ability to add objects to be editable, perform the 'Add Object to Zeus' at the center of the fire and delete whatever came out from it (Usually has a Land Mine icon)
It's still enabled by default on Eden editor.
For the love of god:
In ArmA main menu click Options
then click Addon Options
The next to "ADDON:" by default it will be "CBA UI" click on it and select "MCC General" there you will find "Ambient fire"