Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Pros: on hit gain fire immunity for 5 seconds
Con: on miss, get set on fire
Also the spycicle exists as well.
Each time the player Backstabs an enemy, Saps a sentry(specifically) or Captures a Point a Meter is Filled
Each Stab fills 1/10 of the meter
Each Sap fills 1/5
Each Point Captured fills meter to 100%
When the meter is full, the player does a 3-sec Taunt in which the Spy stabs himself in the heart granting himself an Ubërcharge and minicrits and to nearby teammates minicrits for 10 secs
After those seconds or a melee hit to the front, the spy dies and the crits are removed
If ya'd want it to be truly caotic, give nearby Pyros normal Crits on their Flamethrowers and make the spy become a team-colored dragon (that either can't attack or does by biting or spitting fire)
Great for spies who want to efectively help their team, combine with Diamondback and erase the "useless spy" stereotype