Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I try to bring 2x as much, but having 500 or so more makes a big difference.
The typical Shokohu siege will usually involve a meat grinder at the start where their ranged gets to basically hit you for free. Your wall guys will focus on taking out the archers inside, while the battering ram formation generally beelines attacking the gates and blobs of melee units defending gates. There are a bunch of gates to get through before reaching the keep. By the end of it about 50+ nerds have been routed and ran back into the keep. But in the process half your army went down, good surgeons help a lot here.
You can have an outsized effect on sieges with your usual player shenanigans, the units coordinate in a pretty rigid way that opens them up to flanking from a player. I've had ones where I get triple digit kills, when you can stay alive and take out a lot of infantry you will get great results on either offence or defence. On the attack it really pushes your army up, and the more of the castle you clear the less arrows and bullets will hit your guys.