Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
alot of descriptions were changed, and researchs renamed to sound less flat (still planning to replace more as time goes on)
osseous urns are now linkables that can boost bonereaper workbenchs, to help encourage decorating the workshop (and to give players something that isnt as ugly as the tool bench)
adjusted temp res's for bonereapers and animals
compat added with oddyssey, bonereapers dont mind the vacuum of space (but still get abit chilly)
some animals now have special trainables
removed woody stuffable type from some structures
slightly nerfed armor values across the board, ranging from 5-10%, adjusted costs and mass values to match value, as well as equip delays
added movement penalties to many armors
adjusted HP value of armors
most benchs are now effected by the tool cabinet as a linkable