安裝 Steam
登入
|
語言
簡體中文
日本語(日文)
한국어(韓文)
ไทย(泰文)
Български(保加利亞文)
Čeština(捷克文)
Dansk(丹麥文)
Deutsch(德文)
English(英文)
Español - España(西班牙文 - 西班牙)
Español - Latinoamérica(西班牙文 - 拉丁美洲)
Ελληνικά(希臘文)
Français(法文)
Italiano(義大利文)
Bahasa Indonesia(印尼語)
Magyar(匈牙利文)
Nederlands(荷蘭文)
Norsk(挪威文)
Polski(波蘭文)
Português(葡萄牙文 - 葡萄牙)
Português - Brasil(葡萄牙文 - 巴西)
Română(羅馬尼亞文)
Русский(俄文)
Suomi(芬蘭文)
Svenska(瑞典文)
Türkçe(土耳其文)
tiếng Việt(越南文)
Українська(烏克蘭文)
回報翻譯問題
expertise_bonus: "Üretim Yöntemleri Uzmanlığı#! #grey #italic \nUygulanan üretim yöntemlerinin ortalama uzmanlığına göre şekillenir.\n\n#!#v En yüksek bonus olan #green [GetPlayer.MakeScope.ScriptValue('maximum_expertise_bonus_multiplier')]%#! şu faktörlere göre belirlenir:#!\n[GetPlayer.MakeScope.GetScriptValueDesc('maximum_expertise_bonus_multiplier')]\n\nBu bonus aşağıdaki teknolojilerin her biriyle 10 artar: #yellow $mechanized_workshops$#!, #yellow $shift_work$#! ve #yellow $conveyors$#!\n\n#v Mevcut Bonus:"
expertise_malus: "Üretim Yöntemi Ayarlaması#! #grey #italic \nUygulanan üretim yöntemlerinin ortalama uzmanlığına göre şekillenir.\n\n#!#v En yüksek ceza olan #red [GetPlayer.MakeScope.ScriptValue('maximum_expertise_malus_multiplier')]%#! şu faktörlere göre belirlenir:#!\n[GetPlayer.MakeScope.GetScriptValueDesc('maximum_expertise_malus_multiplier')]\n\nBu ceza aşağıdaki teknolojilerin her biriyle 10 azalır: #yellow $mechanized_workshops$#!, #yellow $shift_work$#! ve #yellow $conveyors$#!\n\n#v Mevcut Ceza:"
no_expertise: "#grey Uzmanlık bulunmuyor"
base_value: "Temel Değer"
building_level_factor: "Bina Seviyesi Katsayısı"
slash_per_month: "/ Ay"
expertise_shrink_when_no_levels_of_pm: "Kullanım eksikliği nedeniyle uzmanlık azalıyor"
building_with_active_production_method: "Etkin üretim yöntemi kullanılan bina seviyeleri"
expertise_add_scaling: "Mevcut uzmanlığa göre ölçeklendirme"
expertise_add_foreign_owned_levels: "[SCOPE.sCountry('target_country').GetName] ülkesine ait, yabancı şirketlerin sahip olduğu bina seviyeleri"
expertise_technology_transfer: "Diğer ülkelerden teknoloji transferi"
expertise_maximum_add_weekly: "Aylık maksimum uzmanlık artışıyla sınırlı ([GetPlayer.MakeScope.ScriptValue('maximum_expertise_growth')])"
concept_expertise: "Uzmanlık"
concept_expertise_desc: "Uzmanlık, bir ulusun belirli bir [concept_production_method] yöntemini yürütmedeki birikmiş bilgi, deneyim ve ustalığını temsil eder. Bu, bir gecede elde edilmez; fabrikalar, işçiler ve makineler aynı yöntemi uzun süreli olarak takip ettikçe istikrarlı biçimde artar. Uzmanlık, uzun vadeli uzmanlaşmanın bir sonucudur."
TOOLTIP_BUILDING_EXPERTISE: "#v Ortalama [concept_expertise]#!\n#grey #italic Bir binanın ortalama uzmanlığı, şu anda kullanılan üretim yöntemlerinin uzmanlık değerlerinin ortalaması alınarak hesaplanır. Bu değer, binanın uzmanlık bonusunu belirler ve üretim yöntemi değiştirilirken cezanın azalmasına katkı sağlar.#!\n\n#v [Building.MakeScope.GetScriptValueDesc(Concatenate('expertise_average_of_', Building.GetBuildingType.GetKey))]"
TOOLTIP_EXPLANATION_EXPERTISE_TRANSFER: "Ülkemizde yatırım hakkına sahip her ülke için şu hesaplama yapılır:\n#yellow (Onların Uzmanlığı - Bizim Uzmanlığımız / [GetPlayer.MakeScope.ScriptValue('maximum_expertise')]) * [GetPlayer.MakeScope.ScriptValue('technology_transfer_factor')]"
TOOLTIP_PRODUCTION_METHOD_EXPERTISE: "#v [concept_expertise] Büyümesi#!\n#grey #italic [ProductionMethod.GetName] üretim yöntemi için aylık uzmanlık artışı.\nBu değer şu faktörlerden etkilenebilir:\n\n$EFFECT_LIST_BULLET$ Bu üretim yöntemini kullanan bina seviyelerinin sayısı\n$EFFECT_LIST_BULLET$ Uzmanlığa sahip ülkelerle olan [concept_foreign_investment_rights] ilişkileri #tooltippable #tooltip:TOOLTIP_EXPLANATION_EXPERTISE_TRANSFER Açıklama#!#!\n$EFFECT_LIST_BULLET$ [concept_literacy] %50'nin altındaysa büyümeyi azaltır, %50'nin üzerindeyse artırır\n\nUzmanlık artışı en fazla #green [GetPlayer.MakeScope.ScriptValue('maximum_expertise_growth')|2]#! ile sınırlıdır ve [concept_innovation] artırılarak yükseltilebilir. Uzmanlık seviyesi arttıkça büyüme hızı azalır.\n\n#!#v [GetPlayer.MakeScope.GetScriptValueDesc(Concatenate('expertise_growth_of_', ProductionMethod.GetKey))]"
TOOLTIP_EXPERTISE_TECHNOLOGY_TRANSFER: "#v Uzmanlık Yoluyla Teknolojik Gelişim#!\nÜlkemize yatırım yapan her ülke, daha verimli üretim için en son üretim yöntemlerimizi benimsememizi ister. Bu nedenle, henüz bu yöntemlerde ustalaşmamış olsak bile, uzmanlık seviyelerine aylık bir bonus uygulanır. Tek şart, yatırımcı ülkenin bu uzmanlığa sahip olmasıdır. İki ülke arasındaki uzmanlık farkı ne kadar büyükse, kazanılan uzmanlık da o kadar fazla olur.\n\nBir teknolojinin kilidini açabilecek her üretim yönteminin uzmanlığı, o teknolojiye olan aylık ilerlemeye katkı sağlar.\n\n#v Aylık teknolojik ilerleme şu şekilde hesaplanır:#!\n#yellow Tüm ilgili üretim yöntemlerinin uzmanlık toplamı * [concept_literacy] katsayısı (= [GetPlayer.MakeScope.ScriptValue('technology_advance_for_pm_multiplier')|0] * Temel Katsayı: [GetPlayer.MakeScope.ScriptValue('technology_advance_for_pm_base_value')])#!\n\n#v Aylık ilerleme şu değerle sınırlıdır: #green [GetPlayer.MakeScope.ScriptValue('maximimum_technology_advance_for_pm')|0]#!:#!\n#yellow [concept_innovation] * Temel Katsayı (= [GetPlayer.GetWeeklyInnovation|0] * [GetPlayer.MakeScope.ScriptValue('maximimum_technology_advance_for_pm_base_multiplier')|0])"
2. Country literacy should count towards the rate at which expertise is gained, this makes literacy more important and makes less advanced, educated countries gain expertise more slowly.
3. I'm honestly not sure if this can even be coded but ideally qualifications should determine somehow the expertise cap imo. Qualifications are kinda boring and generally speaking you wouldn't stack universities just for them. This adds an interesting layer to how you spend money on universities which promotes stacking instead of 1 per state which is the current meta.
4. Again not sure if it can be done, but any form of (semi) automatic switch to more advanced pms would be nice. I noticed you did mention something of the like in the comments section.
5. If you could make this mod compatible with mods that change/add pms that would be amazing (i know u mentioned this also, but i wanted to express my support for this idea it anyway)