Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Some of these I have done already and will be in the next update, such as removing the pylons and the pallet from side entrance and blocking off a section of rafters.
In fact literally at this moment I just finished making the run from T spawn shorter :)
Before I do any changes to ramp I'm gonna need to figure out how the new length of T spawn affects it.
I also changed A to more closely resemble the original.
https://gyazo.com/53eeed25fa794c946685eaf1e17f6264
Could you elaborate more on why you think it is ruined?
I feel like at the moment I'm going to keep it as it is. If I were to make that change then it would be extremely difficult for T's to get to bombsite B from A. Plus it would make that entire route pointless.