Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
-no headshot
Arrows penetrate Buildings and Players
-25% drawback time
+On Hit: Jarate applied to target for 8 seconds
-no headshoots
+Fully Charged Headshots Penetrate Players
-10% Drawback Speed
-15 Max Health on Wearer.
I like this idea, it encourages players to aim their shots better, like the widowmaker or the Bazarr Bargain.
Arrows penetrate on 50%+ drawback headshot
-50% drawback time
+25 damage on body shot
The arrows explode if they are released into the air
No headshots
-10% health
i personally would use it and if it is too op just tweak the stats a bit.
+25% Drawback time
-50% Damage on bodyshot
+Arrows slow target on headshot
-50% damage
-10 health on wearer
Knockback on hit (due to explosion stuff). No jarate, ♥♥♥♥ that.
-15% base damage. More ammo.
That's all.
-25% damage.
no head shots.