Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
-no headshot
Arrows penetrate Buildings and Players
-25% drawback time
+On Hit: Jarate applied to target for 8 seconds
-no headshoots
+Fully Charged Headshots Penetrate Players
-10% Drawback Speed
-15 Max Health on Wearer.
I like this idea, it encourages players to aim their shots better, like the widowmaker or the Bazarr Bargain.
Arrows penetrate on 50%+ drawback headshot
-50% drawback time
+25 damage on body shot
The arrows explode if they are released into the air
No headshots
-10% health
i personally would use it and if it is too op just tweak the stats a bit.
+25% Drawback time
-50% Damage on bodyshot
+Arrows slow target on headshot
-50% damage
-10 health on wearer
Knockback on hit (due to explosion stuff). No jarate, ♥♥♥♥ that.
-15% base damage. More ammo.
That's all.
-25% damage.
no head shots.