Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
is that good enough?
Little late i know.
By the design of this mission, I think a logical hardcore rethinking of this mission would be to really dig in the idea of the forward observer role:
- drop the player only with the binoculars, and let him call artillary fire by the map coordinates, not with the point and 0-8-... gameplay;
- Arm him with no optics on the MX, to demotivate sniping. Explosives, sure, if he's really up on the close and personal;
- if the enemy is in hold of an airbase, the player should be inserted via boat. I suppose the skies would be watched and guarded;
- if you say the whole of stratis is in csat hands, where is the artillary fire coming from? instead of land platforms, death could be dealt by gunships, or airstrikes.