Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
+Melee Range increase by 20%
+Silent Killer(no sound, no killfeed notes)
+Backstabs will silently turn Victims into Ice Statues, which then will quickly shatter into snowflakes
+Killing Taunt, "Deep Freeze": Same animations as Pyro's Hadoken, but with slightly different effects and outcome: the Victim will die, as if he/she/it was backstabbed by this weapon(statue, dissolving into snowflakes)
- 15% damage
Basicly, this weapon will be a more stealthy version of Spycicle, giving the player the excellent stealth kill opportunities in exchange of fire protection and normal slash damage.
I think that these stats are way too OP and getting these advantages for -15 damage is nothing when you most of spies work is done in insta-kills.
That seems about right.