Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Client side you have the specified speed and therefore you will move fast for a super short while, then the server kinda checks what you're up to and sees that you are way further ahead than you should be given the speed of the player that is saved on the server and you will be put back to where you should be = rubberbanding.
Furthermore, the default walking/running speed is not 4, but 6. This means that using setting 1.5 (= 4*1.5 = 6) is actually just using the default speed which is why this setting does not rubberband. This also means that the setting 2 is just 1.5, setting 2.5 is just 1.67 etc.