Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Any time you mess with mod ID order and save it you will wipe the file with your settings on it ( if you placed it in teh correct place and not in the Game.ini
Now.. If you change the settings according to the ones listed in the mod description and put them in GameUserSettings.ini and you still want further balancing, here are 3 other lines you can use in Game.ini file.
To reduce population to only a few per server, try this. Adjust as needed depnding on your overall spawn multiplyer.
DinoSpawnWeightMultipliers=(DinoNameTag=SDragon,SpawnWeightMultiplier=0.1,OverrideSpawnLimitPercentage=true,SpawnLimitPercentage=0.01)
To balance defense.
TamedDinoClassResistanceMultipliers=(ClassName="Small_Dragon_Character_BP_C",Multiplier=0.15)
To balance Damage.
TamedDinoClassDamageMultipliers=(ClassName="Small_Dragon_Character_BP_C",Multiplier=0.5)