Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Collision meshes do not seem to cover the entire tail on some (if not all (I know it's like this with some in the base game, but still)).
Could you maybe add a client thing that you can change this?
Then you'll be staring into the neck of the dragon, unable to see anything right?
Now, it feels im infront of the head.
Try looking behind you really fast... I guarantee you'll see the dragon. Seems all most dragon mods use the same dragon camera setup... One of the ones I have uses the regular first-person setup.
You'd only be staring at the neck of the dragon if you're not flying. When the dragon is flying, usually their head is straight out.
Its best if you could have a vote.
Update on Saturday :)
You could add a separate mod which tewwks the main mod..
Basically an add on for this mod that overrides the camera so people can still have what they want, but they can change this by adding an extra mod.