Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Hi, been doing some testing on our server today with the structure res multi on vanilla structures. We finally got it to a balanced level and decided to test out the Canon to make sure it was taking the same damage. To our horror, the Canons were greatly different from the vanilla turret HP. Compared to 3-4 RPGs on a Vanilla turret, the Photon Canon would have taken over 300 RPGs.
Is there anyway to adjust this setting in the ini for your mod?
My players were asking what the radius is on the Dragon Gods, Puppets and Indom, Orc, etc on seeing you to attack? Also, if there can be an INI option to adjust this. Seems like they would like them to be so far away or closer, etc.
You need to put down the shrine. i know its weird, you have to do it for indoms as well. once its down all the animals will start to spawn over time or you can do a kill all wild dinos command