ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
After maxing each skill, the chance for the employee to gain more stars is reduced by 33%.
So it does get slower, when the npc has 1 skill to develop there is 33% of the original chance for an increase. Engineers are unaffected by this, but their skillup rate has been decreased 5x in last update.
I also got 2 or more inquiry so far asking for the mod being able to train to max instead of 4 (even though it always did). Seems like cloning the NPCs gain XP mod's behaviour amd limiting the mod to 4 or making a 5* npc extremely rare might not be welcome from some players.
You can still use virtual seminars to train employees quicker, but it's optional. And i dont even want to make it mandatory because smalltalk is a terrible mechanic in my view. Any seminars you happen to loot will surely have a use if your empire is expanding even with AutoTrain.
I could impement a chance decrease depending on current skill value (each star could further decrease increase chance by 15% or such). Not sure what people think about that.