Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Yeah I know I just assumed Pyro and Sniper were using the same pre-set height.
Have you read the replies?
-do you think you can make the full animation of the moon over lapping the sun but time lapses that would look pretty dank or maybe select phases of moon on sun like a style
-names could be: Apocalypse or out of time( referring to Mayan calendar)
Inreally wish I could make items but my of is so bad it can barely run tf2 at a crap 20 frames
Even less with blender and hammer
I literally have so many original ideas for affects
But I hope you read this and respond to this
And I'm really hoping that it gets into the game