Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
Yeah I know I just assumed Pyro and Sniper were using the same pre-set height.
Have you read the replies?
-do you think you can make the full animation of the moon over lapping the sun but time lapses that would look pretty dank or maybe select phases of moon on sun like a style
-names could be: Apocalypse or out of time( referring to Mayan calendar)
Inreally wish I could make items but my of is so bad it can barely run tf2 at a crap 20 frames
Even less with blender and hammer
I literally have so many original ideas for affects
But I hope you read this and respond to this
And I'm really hoping that it gets into the game