ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Solution: Change INI to turn off XP for rookies only.
Enter X2StrategyGameRulesetDataStructures in the "Find What" field.
Enter your directory in the directory field, if it isnt already there.
Enter *.INI in the Filters field.
Click the Find All button.
In any case, and no offense, but I found another mod that allows me to change the class of any given soldier. Good enough for now...
Can I get a better set of instructions please?
That mod has this line in its XComEngine.ini:
+ModClassOverrides=(BaseGameClass="X2StrategyElement_DefaultRewards", ModClass="X2StrategyElement_DefaultRewards_BSR")
I haven't verified if there's a problem in game when running that mod and this one.
Sad to say I've gone with Balanced Soldier Rewards as this campaign I'm trying to build up my character pool so I'm using almost entirely RNG-created troopers.
Thought I'd better mention it though.
However, I have replaced the GenerateRewardFn with my own implementation, so if Balanced Soldier Rewards modifies the same function, it will still conflict in another way.
Thanks for making the change, I'll let you know of any problems with this enabled now.