ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Large ships should only be the "anchor" of your fleets... The bulk should be smaller ships...
I know it seems counter-intuitive, but small ships have high evasion, giving them alot of survivability, and should they get destroyed, they're cheap to replace... Additionally, 2-3 Frigates have about as much fire power as a Cruiser, require less fleet points (meaning even more of them can be deployed) and you can afford to replace a couple when lost far more readily, than losing a Cruiser...
You're probably getting overwhelmed by the sheer number of ships in the swarm, and have too many large ships of your own...
Fleet values are a little misleading in Stellaris, as small-ship only fleets can decimate large ship fleets easily, yet will have much smaller fleet values, and I find it's even worse in STNH...
Oh, and also got for accuracy and tracking over damage buffs... Doing an extra few % of damage is pointless if you're not hitting the target, whilst that extra hit bonus will be far more noticeable...