ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Extinguishing players reduces cool down by 20%
Also handy for putting out fires
+25% longer recharge rate
Coated enemies drain 2 health per second and heals you +1 health per second for every enemy coated
╭╬╮
▁╭▅▆▇□□█▇▆▅▄▃▂▁(╳)█-
╰═▃__▁▁▁▁▁∠════▔▔▔
╙O ╙O
Alt fire: drink the thing and get something like faster speed, health on kill, etc. for like 10 seconds
Really lazy but hey, at least I tried.
(+) Slows enemies a bit 'cause it's probably warm from being in that New Mexico heat and juice gets hella sticky when it spills and gets warm.
(-) -25 splash radius.
Alt fire
(+) Heals as much as a small Medkit.
Level --- Piece of Tropical Paradise
+Primary Fire: Throw Coconut, stunning the enemy. The projectile then bounces off the stun target, before exploding, coating the stunned enemy and all nearby enemies in Coconut milk. Milk lasts 4 seconds on stunned target and 2 seconds on non-stunned targets. Stun lasts for 2 seconds. Splash Radius is increased by 30% after successfully stunning.
+Secondary Fire: Drink from the Coconut, regenerating to a total of 30 hp
-Primary Fire: 50% splash radius (compaired to Jarate)
-Primary Fire: Cannot be crit or minicrit boosted
-Secondary Fire: Marked for Death for regenerating duration
-Secondary Fire: Uses up coconut
-Coconut cannot be refilled unless user resupplies
-Does not put out fires
-May cause indigestion
(!) Can be used on self
(!) Disguised enemy spies can undergo the effects from an enemy sniper
Pros:
Teamates in radius will receive a +5hp/s regen for 12 seconds.
It's too good to be thrown and not drunk
It recharges 2 seconds slower than jarate.
(How's that?)
Done.