Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
2016-09-01 22:56:28.411 - Thread: 1 -> No definition 'MyObjectBuilder_Conveyor/LG_Pipe_T_Adaptor'. Maybe a mistake in XML?
2016-09-01 22:56:28.416 - Thread: 1 -> Exception occured: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
at Sandbox.Game.Gui.MyGuiScreenToolbarConfigBase.AddDefinitionAtPosition(MyGuiControlGrid grid, MyDefinitionBase definition, Vector2I position, Boolean enabled, String subicon)
at Sandbox.Game.Gui.MyGuiScreenToolbarConfigBase.AddCubeDefinitionsToBlocks(IMySearchCondition searchCondition)
at Sandbox.Game.Gui.MyGuiScreenToolbarConfigBase.UpdateGridBlocksBySearchCondition(IMySearchCondition searchCondition)