Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
I was hoping to have each user choose whether or not they wanted this feature turned on, but the utility here is so good I think they can live with it.
Well done.
Add this line to you game.ini file:
OverrideNamedEngramEntries=(EngramClassName="EngramEntry_StatBarsHUD_C",EngramHidden=true)
Then execute these commands in game:
enablecheats [admin password]
admincheat spawnactor "Blueprint'/Game/Mods/StatBars/Content/StatBarsController.StatBarsController'" 1 0 0
I've just put up an update that should allow the mod to be installed by crafting the engram or using the admin cheat. Either will cause the mod to be installed for everybody on the server. I have however added a feature to opt in or out of displaying the new UI by pressing Alt-Shift-H. This choice will be remember between server or client restarts (Took me 50+ hours of debugging to get that working).
Nicely done!
Edit: Now working properly after restart!