Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
and someone report some old guns has transparent texture(even transparent but little bit,It will fix soon)
I've been hard at work after my job going through all of these. Day by day I'm slowly trickling bugs and issues into the main section
-GSG5 carbine has the case eject on the left side of the gun instead the right side
-Micro galil is classified as secondary with 4x2 slots
-T2 MK5 left hand is clipping the gun when aim and interfere with sight
-Vektor R5 is classified as secondary with 4x2 slots
-GP100 is positioned too high of the player hands
-Smith & Wesson 76 is positioned too low of the player hands
-Star Z62 the front sight is horizontally disaligned with the iron sights, has the case eject on the left side of the gun instead the upper side