Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
also the this elevator needs cliping:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=803844119
You can walk into the wall at t-spawn:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=803844074
On top of this escalator, you drop into the ground a bit, you can jump out of it tho
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=803843852
At the same escalator at the bottom the bomb will fall into the ground, you can pick it up tho
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=803843980
This map has a lot of potential, keep up the work!
You can straight up walk through the side of the wall near T spawn
Wall: http://i.imgur.com/K5ZvBjZ.jpg
https://youtu.be/hHXOt7rNz90
Bomb griefing spots (un-retrievable)
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=804164585
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=804164753
Semi-hidden hiding spot near escalators
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=804164771
OP wallbang lower, multi-penetration
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=804164655
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=804164671
and also, general issues with low framerate, like on new inferno; lots of props
:)
http://imgur.com/a/81cOx
Also, I'd suggest clipping off walls with props or beams that stick out so players don't get stuck on them.
Really enjoying the visual art style; gives me BF4 Siege of Shanghai flashbacks from that view in T Spawn (nice attention to detail in the skybox!). Hope you guys fix this soon; really looking forward to see how this plays!