Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
I'm really surprised at this, as I've never had any report of this before, and the dead goblins outside of the mine don't make sense at all. I can say that the mod doesn't modify any of the code that causes the lava-filling of the Luculla mines, though--that's all original-game quest-related stuff. My armchair opinion is that, for whatever reason, the game decided that you had finished the Luculla mines and triggered it to fill with lava (spoiler: as it does when you escape it normally).
I do know that the unmodded game has numerous corrupted save and bug reports, and this mod can likely exacerbate that, but I don't know if this particular issue has been reported before or not. Sadly it's probably the case that the safest option is to reload a save before this issue occurred.