Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
if two clans are fueding. one clan dies. the other retains the fueding modifier. this sould nto be the case. if your caln is alive and yoru fuedign rivels are dead. why are you still feuding?
after the first two maps the game starts to genrate random maps, that seam to palce your faction in almost imposible starting locations. some player get tis more then others. while soem get its to the point is make the game unplayable.
there should be a way to stop your clans from totaly depleating a resource. a simple button you can toggle on and off in game setting would be nice.