Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
if two clans are fueding. one clan dies. the other retains the fueding modifier. this sould nto be the case. if your caln is alive and yoru fuedign rivels are dead. why are you still feuding?
after the first two maps the game starts to genrate random maps, that seam to palce your faction in almost imposible starting locations. some player get tis more then others. while soem get its to the point is make the game unplayable.
there should be a way to stop your clans from totaly depleating a resource. a simple button you can toggle on and off in game setting would be nice.