Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
if two clans are fueding. one clan dies. the other retains the fueding modifier. this sould nto be the case. if your caln is alive and yoru fuedign rivels are dead. why are you still feuding?
after the first two maps the game starts to genrate random maps, that seam to palce your faction in almost imposible starting locations. some player get tis more then others. while soem get its to the point is make the game unplayable.
there should be a way to stop your clans from totaly depleating a resource. a simple button you can toggle on and off in game setting would be nice.