Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
$modelname "afghanistanmodels/testmodel"
$scale "4.000000"
$body "Body" "testmodel"
$cdmaterials "models/afghanistanmodels/"
$sequence idle "testmodel"
$surfaceprop "concrete"
$collisionmodel "collision" {
$automass
$concave
}
I have concave but it's not helping(
$maxconvexpieces 50 (or some even bigger number)
by default, the limit of individual pieces a collision model has is 20, and if there are more than that, then it just falls back to shrinkwrapping the mesh as one big convex piece.. but that can be overridden to be significantly more.