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Blender Tutorial Community BlenderTuts
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게임 중
169
온라인
설립
2012년 10월 16일
언어
영어
위치
United States 
모든 토론 > Dota 2 Modeling > 제목 정보
Ramma 2013년 6월 24일 오후 10시 27분
Starting from Valve provided model - Bone confusion.
Hi their,
I've been working on getting my first model put together but am having difficulties with the downloaded models. Mostly I think I'm just missing something about how to work with them in blender.

What I'm trying to do is remove Keeper of the Lights staff so I can model a new one in it's place. I can't seem to figure out how to separate the individual components of the models that valve provides though. Am I just missing something about how the vertex groups and bones interact with eachother?

Thanks for any help.
Ramma 님이 마지막으로 수정; 2013년 6월 24일 오후 10시 27분
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전체 댓글 2개 중 1~2개 표시 중
HellJumper 2013년 6월 25일 오전 2시 32분 
An easy way to select connected vertices is by pressing "L" while hovering your mouse over the mesh. Try doing that over the staff and see if it selects just the staff.
Ramma 2013년 6월 25일 오후 8시 06분 
Thanks! That worked for getting the staff out of the way. Makes it much easier to be able to model in place.

Now I just need to figure out how to attach things to the armature properly...
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