Installer Steam
Logg inn
|
språk
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (tradisjonell kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tsjekkisk)
Dansk (dansk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spania)
Español – Latinoamérica (spansk – Latin-Amerika)
Ελληνικά (gresk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa Indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (nederlandsk)
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasil)
Română (rumensk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et problem med oversettelse
UnityEngine.Debug:LogError(Object)
Defiant.Modding.ModPublishWindow:SubmitItemUpdateResult(SubmitItemUpdateResult_t, Boolean)
Defiant.Modding.Steamworks.CallResult`1:OnRunCallResult(IntPtr, IntPtr, Boolean, UInt64)
Defiant.Modding.Steamworks.NativeMethods:SteamAPI_RunCallbacks()
Defiant.Modding.Steamworks.SteamAPI:RunCallbacks()
Defiant.Modding.ModPublishWindow:Update()
UnityEditor.EditorApplication:Internal_CallUpdateFunctions()
Don't know why it doesn't work anymore... I use Windows 7
To rule out the possibility of it trying to update an item that does not exist anymore, could you close Unity, open Assets/Mod.prefab in a text editor, look for "m_publishedFileId" and set that number to 0, then start Unity, build your mod again and then try to publish?