Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
{"t-72b3" ("v" cd(900) ci(300) t(all heavy armor armored_warfare combined_arms conquest) s(rus) n1(3) g(cv2) sc(0.05) b(v3) cw(0) cp(12)) {level 11} {research_stage 10} {cost 1025} {squad_cost_factor 1}}
this line. In that, you want to change the first bit >>cd(900)<< That is the cooldown for the unit.
That means it takes 900s for it to become available. Also, could reduce the cost portion. THough the crew adds 100 points to w/e cost you put it at.