Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
{"t-72b3" ("v" cd(900) ci(300) t(all heavy armor armored_warfare combined_arms conquest) s(rus) n1(3) g(cv2) sc(0.05) b(v3) cw(0) cp(12)) {level 11} {research_stage 10} {cost 1025} {squad_cost_factor 1}}
this line. In that, you want to change the first bit >>cd(900)<< That is the cooldown for the unit.
That means it takes 900s for it to become available. Also, could reduce the cost portion. THough the crew adds 100 points to w/e cost you put it at.