Steam 설치
로그인
|
언어
简体中文(중국어 간체)
繁體中文(중국어 번체)
日本語(일본어)
ไทย(태국어)
Български(불가리아어)
Čeština(체코어)
Dansk(덴마크어)
Deutsch(독일어)
English(영어)
Español - España(스페인어 - 스페인)
Español - Latinoamérica(스페인어 - 중남미)
Ελληνικά(그리스어)
Français(프랑스어)
Italiano(이탈리아어)
Bahasa Indonesia(인도네시아어)
Magyar(헝가리어)
Nederlands(네덜란드어)
Norsk(노르웨이어)
Polski(폴란드어)
Português(포르투갈어 - 포르투갈)
Português - Brasil(포르투갈어 - 브라질)
Română(루마니아어)
Русский(러시아어)
Suomi(핀란드어)
Svenska(스웨덴어)
Türkçe(튀르키예어)
Tiếng Việt(베트남어)
Українська(우크라이나어)
번역 관련 문제 보고
{"t-72b3" ("v" cd(900) ci(300) t(all heavy armor armored_warfare combined_arms conquest) s(rus) n1(3) g(cv2) sc(0.05) b(v3) cw(0) cp(12)) {level 11} {research_stage 10} {cost 1025} {squad_cost_factor 1}}
this line. In that, you want to change the first bit >>cd(900)<< That is the cooldown for the unit.
That means it takes 900s for it to become available. Also, could reduce the cost portion. THough the crew adds 100 points to w/e cost you put it at.