Installera Steam
logga in
|
språk
简体中文 (förenklad kinesiska)
繁體中文 (traditionell kinesiska)
日本語 (japanska)
한국어 (koreanska)
ไทย (thailändska)
Български (bulgariska)
Čeština (tjeckiska)
Dansk (danska)
Deutsch (tyska)
English (engelska)
Español – España (spanska – Spanien)
Español – Latinoamérica (spanska – Latinamerika)
Ελληνικά (grekiska)
Français (franska)
Italiano (italienska)
Bahasa Indonesia (indonesiska)
Magyar (ungerska)
Nederlands (nederländska)
Norsk (norska)
Polski (polska)
Português (portugisiska – Portugal)
Português – Brasil (portugisiska – Brasilien)
Română (rumänska)
Русский (ryska)
Suomi (finska)
Türkçe (turkiska)
Tiếng Việt (vietnamesiska)
Українська (ukrainska)
Rapportera problem med översättningen
{"t-72b3" ("v" cd(900) ci(300) t(all heavy armor armored_warfare combined_arms conquest) s(rus) n1(3) g(cv2) sc(0.05) b(v3) cw(0) cp(12)) {level 11} {research_stage 10} {cost 1025} {squad_cost_factor 1}}
this line. In that, you want to change the first bit >>cd(900)<< That is the cooldown for the unit.
That means it takes 900s for it to become available. Also, could reduce the cost portion. THough the crew adds 100 points to w/e cost you put it at.