Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Probably the best you can do is spawn the powerup item directly on top of the player, setting it to "Only first player picks".
Its working. I already tried to spawn exact item upon player, but i had wrong bespoke under which it was created. It was "CGenericItemEntity".
Also very confusing that in template there is four outdated types as
"CPowerUpItemProperties",
"CInvisibilityPowerUpItemProperties",
"CInvulnerabilityPowerUpItemProperties",
"CSpeedPowerUpItemProperties".
Which all point on now missing power ups in empty folder.
With the only correct one "CGenericPowerUpItemEntity".