Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
IMyMotorAdvancedStator rotor;
public Program()
{
rotor = GridTerminalSystem.GetBlockWithName("Rotor name") as IMyMotorAdvancedStator;
}
public void Main(string args)
{
if(args == "clockwise")
rotor.Velocity = MathHelper.TwoPi;
else if(args == "counterclockwise")
rotor.Velocity = -MathHelper.TwoPi;
}
I think it works now even without the script (by using the on & off command instead of the reverse command). SO the ramps shouldnt get stuck in the risen position. The ball will stay at the gates sometimes but I think thats okay because it is not very hard to get it out. But we'll see.
Feel free to post any other issues you might encounter