Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
The only other thing you need to know is how to apply it, you can look up its coded name in the XComClassData.ini file in the config folder of the authors mod. Just search for the coded name and it will show you how it is applied. For example Seek and Destroy is like this:
(AbilityName="SeekandDestroyRS", ApplyToWeaponSlot=eInvSlot_PrimaryWeapon)
but something like Lightning Reflexes is like this:
(AbilityName="LightningReflexes", ApplyToWeaponSlot=eInvSlot_Unknown)
Thank you)