Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
The only other thing you need to know is how to apply it, you can look up its coded name in the XComClassData.ini file in the config folder of the authors mod. Just search for the coded name and it will show you how it is applied. For example Seek and Destroy is like this:
(AbilityName="SeekandDestroyRS", ApplyToWeaponSlot=eInvSlot_PrimaryWeapon)
but something like Lightning Reflexes is like this:
(AbilityName="LightningReflexes", ApplyToWeaponSlot=eInvSlot_Unknown)
Thank you)