Installera Steam
logga in
|
språk
简体中文 (förenklad kinesiska)
繁體中文 (traditionell kinesiska)
日本語 (japanska)
한국어 (koreanska)
ไทย (thailändska)
Български (bulgariska)
Čeština (tjeckiska)
Dansk (danska)
Deutsch (tyska)
English (engelska)
Español – España (spanska – Spanien)
Español – Latinoamérica (spanska – Latinamerika)
Ελληνικά (grekiska)
Français (franska)
Italiano (italienska)
Bahasa Indonesia (indonesiska)
Magyar (ungerska)
Nederlands (nederländska)
Norsk (norska)
Polski (polska)
Português (portugisiska – Portugal)
Português – Brasil (portugisiska – Brasilien)
Română (rumänska)
Русский (ryska)
Suomi (finska)
Türkçe (turkiska)
Tiếng Việt (vietnamesiska)
Українська (ukrainska)
Rapportera problem med översättningen
The only other thing you need to know is how to apply it, you can look up its coded name in the XComClassData.ini file in the config folder of the authors mod. Just search for the coded name and it will show you how it is applied. For example Seek and Destroy is like this:
(AbilityName="SeekandDestroyRS", ApplyToWeaponSlot=eInvSlot_PrimaryWeapon)
but something like Lightning Reflexes is like this:
(AbilityName="LightningReflexes", ApplyToWeaponSlot=eInvSlot_Unknown)
Thank you)