Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
{LINK FJERNET}https://git.io/fpKSE
It also includes some nifty new features.
at DoctorVanGogh.ModSwitch.ModSet.FromCurrent (System.String name, DoctorVanGogh.ModSwitch.Settings owner) [0x00000] in <filename unknown>:0
at DoctorVanGogh.ModSwitch.Settings.<DoModsConfigWindowContents>b__16_4 (System.String s) [0x00000] in <filename unknown>:0
at DoctorVanGogh.ModSwitch.Dialog_SetText.DoWindowContents (Rect inRect) [0x00000] in <filename unknown>:0
at Verse.Window+<WindowOnGUI>c__AnonStorey0.<>m__0 (Int32 x) [0x00000] in <filename unknown>:0
Verse.Log:Error(String, Boolean)
Verse.<WindowOnGUI>c__AnonStorey0:<>m__0(Int32)
UnityEngine.GUI:CallWindowDelegate(WindowFunction, Int32, Int32, GUISkin, Int32, Single, Single, GUIStyle)