Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
History: UObject::StaticAllocateObject <- (ZombieGorefastBase ZombieGorefastBase1) <- UObject::StaticConstructObject <- ULinkerLoad::CreateExport <- (ZombieGorefastBase1 557975) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Package.LinkerLoad 557975)) <- ULevelBase::Serialize <- ULevel::Serialize <- LoadObject <- (Level KF-TestZSpawningZoneV30ULTIMATE[SOLO].myLevel 557975==557975/25558246 556702 57599) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level None.MyLevel KF-TestZSpawningZoneV30ULTIMATE[SOLO]) <- LoadLevel <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 726F6F6C 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free