Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
History: UObject::StaticAllocateObject <- (ZombieGorefastBase ZombieGorefastBase1) <- UObject::StaticConstructObject <- ULinkerLoad::CreateExport <- (ZombieGorefastBase1 557975) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Package.LinkerLoad 557975)) <- ULevelBase::Serialize <- ULevel::Serialize <- LoadObject <- (Level KF-TestZSpawningZoneV30ULTIMATE[SOLO].myLevel 557975==557975/25558246 556702 57599) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level None.MyLevel KF-TestZSpawningZoneV30ULTIMATE[SOLO]) <- LoadLevel <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 726F6F6C 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free