Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
the Research Tree, only needs to load one time, and then when you make a new game, it loads it up instantly as though it remembers it...
so if there is a way to make it on a per-save basis, (addressing your issue too), like with ogre stack settings and other mods, then maybe there is also a way to refer to it whenever a game is loaded up again, without it needing to re-generate the whole tree_creation process?
in theory = if we dont add new mods to an existing save game, research tree loads up in seconds :)
also researchpal has same issue but it loads every time I load game
it's just that ive noticed that if i play a save game, and then go to the main menu, and start a new game (or vice versa) the research button loads instantly the 2nd time around, as it keeps it in memory. thats what gave me the idea above :)
actually i had posted on the pal thread why i switched over to research tree, just in case you fancy a long read :)
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/workshop/filedetails/discussion/946365802/1780513570967343498/