ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
the Research Tree, only needs to load one time, and then when you make a new game, it loads it up instantly as though it remembers it...
so if there is a way to make it on a per-save basis, (addressing your issue too), like with ogre stack settings and other mods, then maybe there is also a way to refer to it whenever a game is loaded up again, without it needing to re-generate the whole tree_creation process?
in theory = if we dont add new mods to an existing save game, research tree loads up in seconds :)
also researchpal has same issue but it loads every time I load game
it's just that ive noticed that if i play a save game, and then go to the main menu, and start a new game (or vice versa) the research button loads instantly the 2nd time around, as it keeps it in memory. thats what gave me the idea above :)
actually i had posted on the pal thread why i switched over to research tree, just in case you fancy a long read :)
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/workshop/filedetails/discussion/946365802/1780513570967343498/